Woolmer Green, Church of Saint Michael

Picture: John Salmon © 2006

In 1874 bouwde de firma Gray & Davison een nieuw huisorgel. Het werd in 1910 door Aeolian Davies omgebouwd. Rond 1960 plaatste men het in de Church of Saint Michael in Woolmer Green. In 1982 is het orgel door B.C. Shepherd & Son gerestaureerd.

The stoplist of the organ: (1910)

Great: (C-g3)
Open Diapason 8
Principal 4

Swell: (C-g3)
Lieblich Gedackt 8
Dulciana 8
Suabe Flute 4 TC

Pedal: (C-f1)
Grand Bourdon 16

3 couplers:
Swell to Great
Great to Pedal
Swell to Pedal